1396-10-07 19:59
1058
0
48427
در بیانیه چهار تشکل دانشگاه منابع طبیعی آمده است:

عاشورا درمان درد فتنه ۸۸ بود

چهار تشکل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در بیانیه ای با گرامیداشت حماسه ۹دی این روزا مبارزه با استکبار و اسلام ستیزان خواندند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ در بیانیه چهار تشکل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آمده است؛

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

22 خرداد ۸۸ حماسه ای است به وسعت یک تاریخ که در جغرافیای وجود انسانها تبلور یافت، حماسه ای که امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور ۸۵ درصدی خود در پای صندوق های رأی، برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات این مرز و بوم رقم زدند. پیروز واقعی این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های پیشین خود ملت بودند، چه آنهایی که به کاندیدای منتخب رأی داده و چه آنهایی که رأی خود را به کاندیداهای دیگر دادند همگی در این جشن ملی سهیم شدند. اما هنوز اندک زمانی از این حضور حماسی نگذشته بود که دستان پلید استکبار از آستین مزدوران داخلی آنها بیرون زد و با طیفی از فریب خوردگان درصدد تلخ کردن شهد شیرین این پیروزی در کام ملت شدند. نظام جمهوری اسلامی که می رفت به پشتوانه این حضور ۴۰ میلیونی، معادلات منطقه و حتی جهان را تغییر دهد به یک باره کار به جایی رسید که حکومت فاسدی همچون نظام دیکتاتوری مطلق عربستان _ که حتی پارلمان فرمایشی هم ندارد _ در مقابل آن ژست دموکراسی بگیرد و این شاید بزرگ ترین خیانتی بود که مدعیان دروغین تقلب در انتخابات در حق این ملت روا داشتند. 

حماسه 9 دیماه در سومین دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی بامنحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد . آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آوردو دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواسته و تصور دشمنان، همانگونه که نتوانستند در قیام عاشورا به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زده و ضمن افشای چهره واقعی منافقان ، بر این باور است که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش نخواهد شد . همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : " این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد" . همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

دستاورد حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

در پایان لازم به یادآوری است، مجموعه ها و نهادهای ارزشی و انقلابی دانشگاه همواره خود را مطیع امر ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) می دانند و به منظور حفظ استقلال خود زیر بیرق هیچ یک از گروهها و جریانات سیاسی سینه نخواهند زد و تنها و تنها از فرامین مقام عظمای ولایت پیروی می نمایند.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
کانون بسیج اساتید دانشگاه
پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه
حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.